loading...
آموزش زبان
شاهین بازدید : 259 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

I like to bet on everything that  is it exciting so when my friend tried to tempt me with an offer I took it The idea was for me to spend  a frigid December  night in a cemetery  all alone in order to win twenty  dollars. Little did I realize that they would use dirty tricks to try to frighten me into abandoning the cemetery therefore losing my wager.

این یه داستانی به اسم وحشت در گورستان هست که برای یادگیر لغات در متن می باشد

اگر مایلید که ریدینگ های بیشتری بگذاریم عضو شوید.......

برچسب ها ریدینگ 504 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من پیام هستم سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی با معدل18.06 که تافل دارم و میخواهم به دوستان وکسانی که میخواهند زبان آمریکایی و زبان انگلیسی دبیرستان را یاد بگیرند کمک کنم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ چی؟
    چقدر از وبلاگ راضی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مشخصات مدیر وبلاگ:

    سلام پیام ملکی هستم 

    سال دوم تجربی امیدوارم 

    که از وبلاگم نهایت استفاده را ببرید. 

     

     

    امیدوارم با نظراتتون به من کمک 

    کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 108,439
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک