loading...
آموزش زبان
شاهین بازدید : 568 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام

من این کتاب الکترونی با محتوای جملات و لغات پر کار برد انگلیسی به فارسی را برای افزایش  لغات شما کاربران و دوستان عزیز قرار داده ام  با کلیک بر روی لینک دانلود شما میتوانید آنرا دانلود کنید.

با تشکر

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من پیام هستم سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی با معدل18.06 که تافل دارم و میخواهم به دوستان وکسانی که میخواهند زبان آمریکایی و زبان انگلیسی دبیرستان را یاد بگیرند کمک کنم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ چی؟
    چقدر از وبلاگ راضی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مشخصات مدیر وبلاگ:

    سلام پیام ملکی هستم 

    سال دوم تجربی امیدوارم 

    که از وبلاگم نهایت استفاده را ببرید. 

     

     

    امیدوارم با نظراتتون به من کمک 

    کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 804
  • بازدید کلی : 108,413
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک